دانشگاه ازاد نقده اس ام اس
دانشگاه ازاد نقده اس ام اس
دانشگاه ازاد نقده اس ام اس


اس ام اس

پشت هر مرد موفقی هیچی نیست! زرنگ بوده،گول دخترا رو نخورده،چسبیده به زندگیش،پولاشو جمع کرده،زندگیش روبراه شده
 
بزرگترین اشتباهو چشم میکنه،ولی دل باید تا آخر عمر تاوانشو پس بده...!!!
 
گریان شده دلم!همچون دخترکی لجباز پا به زمین می کوبد تو را میخواهد فقط "تو" را...
 
ادم خوب قصه های منی!دلتنگت شده ام اگراندازه اش رامیخواهی؛خداراتصورکن
 
 

 

حرمت نان خشک رو زمین افتاده ازقلب بیشتر است.آنرا میبوسند،اینرا میشکنند
 
برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش،شایدخوشبختی منتظر خندیدن توباشد NAMBER1
 
 
شوهر کیست؟شوهر کسی است که آشغالا رو می ذاره دم در و چنان قیافه ای می گیره انگار همه خونه رو تمیز کرده!!!
 
خواهر زادم پنج سالشه بهم میگه: دلم برات تنگ شده... ازش می پرسم: دلت برای من تنگ شده یا موبایلم؟ میگه:هم موبایلت هم کامپیوترت!
 
بدترین ضربهای که دخترا میخورن خیانته اما بدترین ضربهای که یه پسر میخوره زمانی که میفهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپرت نمیکنه...!
 
دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین،بیدار میشی میبینی 30 دقیقه گذشته حالا تابلوئه که 2 دقیقه بیشتر نخوابیدیا!

 

برای انجام کارها سه راه وجود داره:راه درست، راه غلط،و راهی که من انجامشون میدم!
 
جزء تغییراتی باش که میخوای تو دنیا ببینی...!
 
من آدمم تبعیدی زندان دنیا به جرم عشق ورزیدن به یک سیب...
 
ببخشید ، مهرتون تو دلم جا مونده بود ، SMS دادم دنبالش نگردی . . .
 
صبورانه در انتظارزمان بمان،هرچیز در زمان خودرخ میدهد.حتی اگر باغبان، باغش را غرق آب کند،درختان خارج از فصل خود،میوه نمیدهند
 
جوانی کرد از مجنون سوالی/چرا از دوری لیلی بنالی؟/که او نیست جز مشت استخوانی /سیاه و زشت رو این را ندانی!؟/جوابش داد مجنون این سخن را"زچشم من نگر لیلای من را"
 پاهايم راکه درون آب ميزنم ماهي هاجمع ميشوند...! شايدانهاهم فهميده اند...! عمري طعمه روزگار بوده ام...!"سایه"

 

بر ما گذشت نیک و بد اما تو روزگار/ فکری به حال خویش کن که این روزگار نیست!
 
یه سوالی ذهنمو مشغول کرده... بچه هایی که از سال 1400 تا 1409 به دنیا میان دهه چندی حساب می شن؟ دهه صفری؟دهه جدید؟شروعی دوباره؟دهه ناشناخته؟تغییر را احساس کنید؟!
 
به سلامتی بی سوادی که وقتی گفت عشق چهارحرفه همه مسخرش کردن! ولی برگشت گفت(ر ف ی ق)عشقه.
 
سلامتى اونیکه داشت ميرفت، بهش گفتم نميتونى فراموشم كنى، برگشت نگام كرد ،گفتم ديدى نميتونی فراموشم كنى؟ گفت شما؟!!

 

مینویسم دلتنگتم نگو تکراریست شاید فردا نباشم که تکرارش کنم!
 
فکرنکنی دوری واینجا نیستی،قلــــــــــب من اونجاست توتنهانیستی... تقدیم به عشقم حسین *اسما*
 
اگه راهـــــــم این روزا ازتو یکم دوره ببخش، توی زنــــــــدگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش... تقدیم به عشقم حسین *اسما*
 
پاکترین هوای دنیاهوای است که دروجودماست! چراکه هرلحظه دلــــــــــمان هوای هم رامیکند... تقدیم به عشقم حسین *اسما*
 
شنیدی میگن خیلی دور، خیلی نزدیک؟ اولی دستــــــامون دومی دلامـــــــون تقدیم به عشقم حسین *اسما*
 
فقط توفکراین عشـــــــقم توفکربودن باهـــــــــم... تقدیم به عشقم حسین *اسما*
  
گفت رها كن رفيق تابه تو دنيا بدهم،گفتم كه يك موى رفيق به كل دنياندهم،گفت درعوض او تو دنيادارى،گفتم كه با عشق رفيق است كه دنيا دارم... شقايق
 
 
با من از تنهایی هایش میگفت...اما صدای بوق پشت خطی اش امانش را بریده بود.. ساحل 
در آن لحظه که به شدت احساس تنهایی میکنی ، مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری میکنه حامد
 
دلتنگے حس عجيبيہ ک گاهے "تو"رو يادم ميارہ.گاهے يعنے هميشہ؛گاهے يعنے الان حامد 

با قلبی از عشق با خطی از حریر محبت با جمله ای کوتاه بروی برگ کهنه از یاس می نویسم: "دوستت دارم" حامد

  
دلم كوجك است ولي آنقدرجادارد براي عزيزي كه دوستش دارم، نيمكتي بكذارم براي هميشه بس توروخدابمون واسه^^... حامد
 
ميروم تا درآغوش خاك قرارگيرم، وتمام خاطراتمان رابه خاك مي سپارم، جون ديگر بعد تو پناهي بهتراز آغوش خاك ندارم...
 
آنجا كه ميداني جشم هاي مشتاقي برايت اشك مي ريزد، زندگي به رنج كشيدنش مي ارزد... حامد
 

خدا در قلب کسانی است که بی هیچ توقعی مهربانند.خدا در قلب توست حامد

 
دوستی را باید از کویر آموخت که به عشق خورشید از دریا بودنش گذشت. حامد
 
 
 در زمان قدیم پادشاهی بود که برای سرگرمی خود بازی ساخته بود که دو نفر به روی ترازو بروند که هرکس سبکتر بود کشته شود از بخت بدم منو یارم روبروی هم افتادیم من چند روز غذا نخوردم و گرسنه بودم و روز مسابقه من خود را سبک گرفتم غافل از آن که یارم وزنه به پاهای خود بسته بود(رضوان)
 سرمایه ام دوسکه محبت است،یکی مال تو ودیگری صدقه به نیت شادی دلت.(رضوان)
 

بچه که بودم میدانستم هروقت گم شدم باید سرجایم بمانم تا پیدایم کنند!!!
حالاکه بزرگ شدم مدتهاست ایستاده ام...
اماکسی مرا پیدانمیکند!!(رضوان)

 
زندگی قصه ی تلخیست,که آزآغازش بس که آزرده شدم,چشم به پایان دارم,,,(رضوان)
   
یه پشه مشاهده کردم تو اتاق. رفتم دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا. اونم کرد و رفت!
 
من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم... نام مرا گذاشتند با جنبه ! بی آنکه بدانند; خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود
  
ما از اون پیرمرد، پیرزنای بی آزاری میشیم که حوصله کسی رو سر نمیبریم! یه لپ تاپ بهمون بدن همه چی حله!
 

یارو کتاب نوشته ،چگونه 120سال عمر کنیم، بعد خودش تو 67 سالگی مرده!!!

 
از من به شما نصیحت: کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره...
  

داشتم برای امتحان دانشگاه،تو خونه تقلب مینوشتم،خواهرم به مامانم به شوخی گفت:ببین داره چیکار میکنه؟؟تقلب مینویسه مامانم موند چی بگه، اومد تقلبو پاره کرد و گفت:ما تو این خونه نماز میخونیم...!!!

 
از خونه همسایه بوی کیک اومد بعد بوی آش رشته اومد الان هم بوی قرمه سبزی میاد. می خوام برم در بزنم بگم ما به جهنم،خودتون اسهال می شین بدبختا!
 
یه نامزد هم نداریم باباش پراید داشته باشه بعد هی به ما بگه تو به خاطر پراید بابام با من موندی
 

اندكى آنسوتر جائيست كه يك دوست درآنجا دارم،هر كجا هست به هر حال ،به هرفكر،به هر كار، عزيز است؛خدايا تو خودت غرق سعادت دارش.

 

تاس من جفت شش هم که می آورد،...باز هم خانه ی مارها سهم من است!

 
خدايا
بت بود؛ "بت شكن" فرستادى
من پر از بغضم؛ "بغض شكن" هم دارى...؟
 

سلامتيه حرفايي كه نه ميشه اس ام اس كرد
نه تو چت تايپ كرد
نه ميشه پاي تلفن گفت
حرفايي كه فقط مال وقتيه
كه تو رو در آغوش دارم ندا

 

دل نزد تو است اگرچه دوري ز برم
جوياي توام اگر نپرسي خبرم
خالي نشود خيالت از چشم ترم
در قلب مني اگرچه جاي دگرم... ندا
 
برمستي من حد سزاوار زدند
با شك و يقين تهمت بسيار زدند
حلاج شدم ولي به كفرم سوگند
دلتنگ تو بودم كه مرا دار زدند... ندا

 
آدم های دنیای ما تا وقتی خودمان هستیم قبولمان ندارند … حامد
 
خاکي خاکي ام!!! آنچنان زمينم زدن که تاآخر عمربايد خودم را بتکانم :' حامد
 همنشينی با"خوبان"به من آموخت،اگرهم خوب نيستم،حداقل قدرخوبان را بدانم. حامد
 ‎ . ' 12 ' . ‎ 3 __/ 9 ‎ ' . 6 . ' ثانیه به ثانیه به یادتم
  
يك استكان چای داغ مهمان منی
كنار پنجره ی بخار گرفته،وقت تنهايی.
چای رفاقت من هميشه تازه دم است
 
آواي باد انگار آواي خشکساليست دنيابه اين بزرگي يک کوزه سفاليست بايدکه عشق ورزيد بايدکه مهربان بود زيراکه زنده ماندن هر لحظه احتماليست. "سایه"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:دانشگاه ازاد نقده,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
babisuldoz@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

توحید

 

اسفند 1391
بهمن 1391

 

اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
خجالت نکش
دیدنی
بخوانید برای زندگی مفید است
daminjiz

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشگاه ازاد نقده اس ام اس و آدرس daminjiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 6512
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->